Tuesday, October 20, 2015

Kisah Sabtu Yang Panjang






Sabtu lepas selesai kelas JAHIT BY ARAMAYA, kami ada 'weeding' di Bangi. Weeding saudara suami saya. Kami terus bergerak ke sana. Walaupun agak lewat tiba di sana, tapi kami berjaya juga sampai sebelum majlis selesai. 

Selesai majlis perkahwinan, suami saya ajak keluarganya jalna-jalan di Putrajaya. Dah lama sebenarnya kami simpan hasrat nak bawa ibubapa saya dan ibubapa mertua ronda-ronda dan jalan-jalan tapi selalu tidak kesampaian. Azam ini dah lama kami simpan. Doakan kami berjaya. Doakan kami kaya dunia akhirat semoga kami mampu gembirakan orang tua kami. Amin.

Seronok jalan di Putrajaya walaupun hanya santai-santai saja. Irfan, Danial dan sepupunya pun gembira.Tapi tak boleh lama sebab ayah nak balik cepat...hihi...saya pun dah penat sangat.

Itu saja kisah Sabtu saya yang panjang dan menyeronokkan.








No comments:

Post a Comment