Saturday, February 6, 2016

Hari Ini Dera Anak Murid Sampai Pandai

Sukanya hari ini anak-anak murid saya kena dera dengan saya. Mereka sikit pun tak marah saya...hihi sukanya mereka.

Hari ini saya ajar mereka menjahit One2One. Satu persatu saya ajar. Dari ambil ukuran badan, kiraan, lakaran, potong dan cantum kain.

Pattern yang saya ajar hari ini hanyalah jubah A Cut. Ini sesuai untuk Zero Knowledge dan memang langsung tiada asas menjahit.

Terima kasihlah wahai anak-anak murid sebab sudi diri di dera oleh cikgu😄😄😄. Balik jangan lupa buat homework ye. Nanti cikgu nak tengok di watsapp. Semua kena hantar homework di watsapp.
Kelas bermula jam 11.00 pagi dan berakhir jam 4.00 petang. Selesai kelas semua melaram dengan jubah masing-masing. The best part is...buat sendiri ye. "Tak perempuan la kalau tak pandai jahit kan😉"

No comments:

Post a Comment