Monday, October 12, 2015

10 Idea Pin Kusyen


Assalamualaikum semua. Dah makan ke belum? Kalau belum, sekejap lagi makan ye sebab saya nak sangat kongsi idea-idea yang comel-comel sangat untuk Tukang Jahit. 


Pasti anda punya masalah pin yang bersepah-sepah bukan? Atau anda bosan lihat tempat cucuk pin-pin anda itu? Pasti ye bukan? Baik, di sini saya kumpulkan segala idea yang comel sangat untuk anda buat sendiri tempat letak pin anda. Saya kumpulkan 10 IDEA PIN KUSYEN. Oh, saya bagi lagi extra. Saya kongsikan 13 IDEA PIN KUSYEN. Menarik tak? Menarik bukan. Adakalanya perkara-perkara sebegini meningkatkan motivasi kita untuk lebih bersemangat menjahit. Oleh itu, selamat mencuba.


Jangan juga lupa mengikuti kelas JAHIT BY ARAMAYA. Layari FB Page ARAMAYA untuk maklumat selanjutnya.
























No comments:

Post a Comment