Wednesday, December 2, 2015

Pelancaran Produk Baru Aramaya - KATE



Assalamualaikum semua.

Hari ini saya rasa gembira sangat nak lancarkan produk baru butik online saya ARAMAYA. Sekian lama saya sangat sibuk menguruskan hal produk, website dan pelbagai urusan lain yang berkaitan dengan produk KATE ini.

Memandangkan saya ini sangat cerewet dalam setiap pemilihan design, produk dan material maka ianya memberi kesibukan yang amat buat saya. Saya ingin memastikan semua orang berpuas hati dengan KATE. 

Apa yang best dan menarik produk di ARAMAYA adalah setiap produk semuanya design oleh saya. Jadi ianya sesuatu yang sangat bermakna buat saya.

Kami telah lancarkan produk KATE bermula hari ini 2/12/2015. Harga bagi set KATE adalah RM299. Layari facebook kami di https://www.facebook.com/aramaya.com.my/ untuk CODE DISCOUNT. Tawaran ini bermula 2/12/2015 sehingga 27/12/2015. Promosi DISCOUNT sebanyak RM50. Anda perlu dapatkan sekarang CODE DISCOUNT tersebut kerana selepas itu harga kembali normal RM299.

Cara membuat order;
















Layari www.aramaya.com.my untuk membuat order anda. Cepat sebelum stok habis. Stok sangat terhad.

Itu saja kawan-kawan semua. Selamat berehat.

No comments:

Post a Comment