Monday, May 15, 2017

7 Sebab Mengapa Anda Perlukan Perunding Hartanah

1. Dipasarkan Di Tempat Yang Betul.

Perunding Hartanah mempunyai pemahaman yang baik dalam industri hartanah. Mereka akan meletakkan harga jualan rumah anda dengan harga yang betul.

2. Cara Persembahan Jualan Rumah Yang Lebih Baik.

Pada masa kini, memberi penerangan dan persembahan yang betul dan terperinci adalah amat penting. Perunding Hartanah mempunyai kepakaran di dalam perkara ini kerana mereka telah dilatih oleh Agensi mereka. Dalam keadaan ekonomi kini, cara persembahan adalah amat penting.

3. Mendapat Lebih Ramai Bakal Pembeli.

Kebanyakan ramai orang akan menghubungi Perunding Hartanah sebelum mereka membeli hartanah mereka. Ini bermakna, terlalu banyak pembeli yang akan mencari hartanah yang telah disenaraikan oleh Perunding Hartanah.

4. Tawaran Harga Yang Tinggi Dari Pembeli.

Tawaran harga yang tinggi hanya datang apabila anda senaraikan hartanah anda kepada Perunding Hartanah. Perunding Hartanah akan memastikan hartanah anda dilihat lebih ramai orang. Perunding Hartanah juga akan memastikan setiap proses jualan dilakukan secara profesional. Mempunyai Perunding Hartanah akan memberi impak nilai yang tinggi daripada pembeli.

5. Negotiates Inspection Result.

Inspections akan memberi impak yang tinggi dalam jualan rumah anda. Mempunyai Perunding Hartanah dalam membuat jualan rumah akan menunjukkan kredibiliti jualan rumah anda.

6. Mempercepatkan Proses Jual Beli.

Proses jual beli rumah amat merumitkan keran melibatkan banyak paperwork. Perunding Hartanah akam menguruskan kerja ini setiap hari untuk mempercepatkan proses jualan rumah.

7. Rumah Anda Dijual Pada Nilai Yang Tinggi.

Anda boleh menjual rumah anda pada nilai yang tinggi apabila anda melantik Perunding Hartanah. Ini adalah kerana mereka lebih mengetahui kadar pasaran hartanah.

Zeela Lamin
Perunding Hartanah
Agensi Propland

#zeelalamin
#perundinghartanah
#propland

No comments:

Post a Comment